Arş. Gör. GÖKHAN AÇIKGÖZ


Eğitim Bilimleri Enstitüsü, -

-


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

23

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

16

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Dr), Türkiye

2016 - 2019

2016 - 2019

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engellerin Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2012 - 2015

2012 - 2015

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Yüksek Lisans

Öğrenme Güçlüğü Risk Grubunda Olan Anasınıfı Çocuklarının Özelliklerinin Aile ve Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engellerin Eğitimi (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Süleyman Demirel Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2015 - 2016

2015 - 2016

Araştırma Görevlisi

Başkent Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Odyoloji Bölümü

Makaleler

Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. PANDEMİ GELİP GEÇİYORKEN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM DENEYİMLERİ

Elçi A. N., Açıkgöz G., Karaahmetoğlu B., Altun N., Yılmaz Atman B.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, ss.157-158, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

3. Resim ve Müzik Öğretmen Adaylarının Engelli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları

KÜÇÜK A. N., AÇIKGÖZ G., DAYI E.

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Resim ve Müzik Öğretmen Adaylarının Engelli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları

Elçi A. N., Dayı E., Açıkgöz G.

28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.131, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

5. Uygulamalı Davranış Analizi (UDA) Dersi Kapsamında Anekdot ve ABC Kaydı Tutma SürecininÖğretimine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri

AÇIKGÖZ G., DAYI E., KÜÇÜK A. N.

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.22, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Okul Öncesinde Dönemde Öğrenme Güçlüğü Risk Grubunda Olan ÇocuklarıBelirlemek için Göstergeler

AÇIKGÖZ G., ÖZMEN E. R.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. The Examination of the Master’s Theses and Doctoral Dissertations on the Area of Learning Disabilities in Turkey: Content Analysis

Doğanay Bilgi A., Açıkgöz G., Aslan D.

3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.88, (Özet Bildiri)

Desteklenen Projeler

2022 - 2024

2022 - 2024

Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe UygulamasıSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı

Özmen E. R. (Yürütücü), Doğanay Bilgi A., Demir E., Karasu H. P., Sanır H.


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1