Eğitim Bilgileri
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Dr), Türkiye
2016 - 2019
2016 - 2019Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engellerin Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
2012 - 2015
2012 - 2015Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Öğrenme Güçlüğü Risk Grubunda Olan Anasınıfı Çocuklarının Özelliklerinin Aile ve Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engellerin Eğitimi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Süleyman Demirel Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2015 - 2016
2015 - 2016Araştırma Görevlisi
Başkent Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Odyoloji Bölümü
Makaleler
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (3)
2020
20201. SINIF İÇİ VE EV ÖDEVİ UYGULAMALARI İLE GERİBİLDİRİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ANEKDOT/ ÖDS KAYDI TUTMA BECERİSİNE ETKİSİ
DAYI E., AÇIKGÖZ G., KÜÇÜK A. N.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.1, ss.316-334, 2020 (TRDizin)
2020
20202. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalığı Becerilerini Değerlendirme Aracı’nın Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Doğanay Bilgi A., Aslan D., Açıkgöz G.
Ana Dili Eğitimi Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.24-43, 2020 (TRDizin)
2020
20203. Metaphorical Perceptions of Preservice Teachers of Fine Arts Education towards Students with Special Needs (The case of Gazi University)
Dayı E., Acikgoz G., Elci A. N.
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.21, sa.1, ss.95-122, 2020 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. PANDEMİ GELİP GEÇİYORKEN ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM DENEYİMLERİ
Elçi A. N., Açıkgöz G., Karaahmetoğlu B., Altun N., Yılmaz Atman B.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Turkey, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, ss.157-158, (Özet Bildiri)
2020
20202. ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ RİSK GRUBUNDA OLAN ANASINIFI ÇOCUKLARININ ÖZELLİKLERİNİN AİLE VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE BELİRLENMESİ
AÇIKGÖZ G., ÖZMEN E. R.
30. ULUSALÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2018
20183. Resim ve Müzik Öğretmen Adaylarının Engelli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları
KÜÇÜK A. N., AÇIKGÖZ G., DAYI E.
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. Resim ve Müzik Öğretmen Adaylarının Engelli Öğrencilere Yönelik Metaforik Algıları
Elçi A. N., Dayı E., Açıkgöz G.
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.131, (Özet Bildiri)
2018
20185. Uygulamalı Davranış Analizi (UDA) Dersi Kapsamında Anekdot ve ABC Kaydı Tutma SürecininÖğretimine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri
AÇIKGÖZ G., DAYI E., KÜÇÜK A. N.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.22, (Özet Bildiri)
2018
20186. Okul Öncesinde Dönemde Öğrenme Güçlüğü Risk Grubunda Olan ÇocuklarıBelirlemek için Göstergeler
AÇIKGÖZ G., ÖZMEN E. R.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Uygulamalı Davranış Analizi (UDA) Dersi Kapsamında Anekdot ve ABC Kaydı Tutma SürecininÖğretimine Yönelik Öğretmen Adayı Görüşleri
AÇIKGÖZ G., DAYI E., KÜÇÜK A. N.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2017
20178. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalığı Becerilerini Değerlendirme Aracı’nın Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Doğanay Bilgi A., Aslan D., Açıkgöz G.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. The Examination of the Master’s Theses and Doctoral Dissertations on the Area of Learning Disabilities in Turkey: Content Analysis
Doğanay Bilgi A., Açıkgöz G., Aslan D.
3rd International Conference on Social Science and Education Research, Rome, İtalya, 27 - 29 Nisan 2017, ss.88, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Okuma yazmaya hazırlık etkinliklerine yönelik uyarlamalar
Elçi A. N., Açıkgöz G.
Küçük değişiklikler büyük farklılıklar: Kapsayıcı okul öncesi sınıflar için öğretimsel uyarlamalar, Betül Yılmaz Atman, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-164, 2023
2020
20202. El-Göz Koordinasyonu ve Yazmaya Hazırlık
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R., Açıkgöz G., Er Z.
MEB Yayınları, Ankara, 2020
2020
20203. Öğrenmeye Hazırlık İşitsel Algı
Özmen E. R., Doğanay Bilgi A., Açıkgöz G., Er Z.
MEB, Ankara, 2020
2020
20204. Erken Okuryazarlık (1. Kademe)
Doğanay Bilgi A., Özmen E. R., Açıkgöz G., Er Z.
MEB, Ankara, 2020
2020
20205. Öğrenmeye Hazırlık - Görsel Algı (1. KİTAP)
Özmen E. R., Doğanay Bilgi A., Açıkgöz G., Er Z.
MEB, Ankara, 2020
2020
20206. İŞLEVSEL OKUMA YAZMA (4 KİTAP): GÜNLÜK YAŞAMIM- SOSYAL YAŞAMIM /İŞ VE MESLEK YAŞAMIM / EĞLENCE VE BOŞ ZAMANLARIM
DOĞANAY BİLGİ A., ÖZMEN E. R., AÇIKGÖZ G., ER Z.
MEB, Ankara, 2020
2020
20207. TÜRKÇE 1 (I.Kademe)
Özmen E. R., Doğanay Bilgi A., Açıkgöz G., Er Z.
MEB Yayınları, Ankara, 2020
2020
20209. İLK OKUMA -YAZMA SETİ (5 KİTAP)
DOĞANAY BİLGİ A., ÖZMEN E. R., AÇIKGÖZ G., ER Z.
MEB, Ankara, 2020
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024
Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Özmen E. R. (Yürütücü), Doğanay Bilgi A., Demir E., Karasu H. P., Sanır H.