T. ÇALIK And A. Ç. KILINÇ, "Öğretim lideri olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir araştırma," Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-13, 2018
ÇALIK, T. And KILINÇ, A. Ç. 2018. Öğretim lideri olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir araştırma. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1 , 1-13.
ÇALIK, T., & KILINÇ, A. Ç., (2018). Öğretim lideri olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir araştırma. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 1-13.
ÇALIK, TEMEL, And ALİ ÇAĞATAY KILINÇ. "Öğretim lideri olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir araştırma," Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 1-13, 2018
ÇALIK, TEMEL And KILINÇ, ALİ Ç. . "Öğretim lideri olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir araştırma." Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-13, 2018
ÇALIK, T. And KILINÇ, A. Ç. (2018) . "Öğretim lideri olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir araştırma." Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.1-13.
@article{article, author={TEMEL ÇALIK And author={ALİ ÇAĞATAY KILINÇ}, title={Öğretim lideri olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir araştırma}, journal={Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={1-13} }