M. A. ÖZERBAŞ And A. Kuralbayeva, "A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi," MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.15-25, 2018
ÖZERBAŞ, M. A. And Kuralbayeva, A. 2018. A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi. MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1 , 15-25.
ÖZERBAŞ, M. A., & Kuralbayeva, A., (2018). A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi. MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 15-25.
ÖZERBAŞ, MEHMET, And Aliya Kuralbayeva. "A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi," MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, 15-25, 2018
ÖZERBAŞ, MEHMET A. And Kuralbayeva, Aliya. "A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi." MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.15-25, 2018
ÖZERBAŞ, M. A. And Kuralbayeva, A. (2018) . "A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi." MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.5, no.1, pp.15-25.
@article{article, author={MEHMET ARİF ÖZERBAŞ And author={Aliya Kuralbayeva}, title={A Review of Digital Literacy Levels of Future Primary-Schooland Secondary-School Teachers in Turkey and Kazakhstan Türkiye ve Kazakistan Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi}, journal={MSKU Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={15-25} }