M. VURAL And E. R. ÖZMEN, "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisi’xxnin Etkililiği," EJER2020 , 2020
VURAL, M. And ÖZMEN, E. R. 2020. Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisi’xxnin Etkililiği. EJER2020 .
VURAL, M., & ÖZMEN, E. R., (2020). Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisi’xxnin Etkililiği . EJER2020
VURAL, MURAT, And EMİNE RÜYA ÖZMEN. "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisi’xxnin Etkililiği," EJER2020, 2020
VURAL, MURAT And ÖZMEN, EMİNE R. . "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisi’xxnin Etkililiği." EJER2020 , 2020
VURAL, M. And ÖZMEN, E. R. (2020) . "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisi’xxnin Etkililiği." EJER2020 .
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT VURAL And author={EMİNE RÜYA ÖZMEN}, title={Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilerin ve Okuma Düzeyi Düşük Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerinde Akran Destekli Hedef Yönlendirimli Birleştirilmiş Okuma Stratejisi’xxnin Etkililiği}, congress name={EJER2020}, city={}, country={}, year={2020}}