C. EKE And S. MOĞOL, "İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Proje Destekli Etkinliklerin Öğrencilerin Fizik Dersine Yönelik Etkisi," 8th International Congress on New Trends in Education (8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi) , pp.64, 2017
EKE, C. And MOĞOL, S. 2017. İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Proje Destekli Etkinliklerin Öğrencilerin Fizik Dersine Yönelik Etkisi. 8th International Congress on New Trends in Education (8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi) , 64.
EKE, C., & MOĞOL, S., (2017). İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Proje Destekli Etkinliklerin Öğrencilerin Fizik Dersine Yönelik Etkisi . 8th International Congress on New Trends in Education (8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi) (pp.64).
EKE, CANEL, And SELMA MOĞOL. "İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Proje Destekli Etkinliklerin Öğrencilerin Fizik Dersine Yönelik Etkisi," 8th International Congress on New Trends in Education (8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi), 2017
EKE, CANEL And MOĞOL, SELMA. "İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Proje Destekli Etkinliklerin Öğrencilerin Fizik Dersine Yönelik Etkisi." 8th International Congress on New Trends in Education (8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi) , pp.64, 2017
EKE, C. And MOĞOL, S. (2017) . "İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Proje Destekli Etkinliklerin Öğrencilerin Fizik Dersine Yönelik Etkisi." 8th International Congress on New Trends in Education (8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi) , p.64.
@conferencepaper{conferencepaper, author={CANEL EKE And author={SELMA MOĞOL}, title={İşbirlikli Öğrenme Yöntemine Dayalı Proje Destekli Etkinliklerin Öğrencilerin Fizik Dersine Yönelik Etkisi}, congress name={8th International Congress on New Trends in Education (8’inci Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi)}, city={}, country={}, year={2017}, pages={64} }