A. SERT ÇIBIK Et Al. , "Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi," 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2014
SERT ÇIBIK, A. Et Al. 2014. Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi. 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).
SERT ÇIBIK, A., İNCE AKA, E., Bezci, K., & Bayram, S., (2014). Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi . 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey
SERT ÇIBIK, AYŞE Et Al. "Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi," 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2014
SERT ÇIBIK, AYŞE S. Et Al. "Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi." 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2014
SERT ÇIBIK, A. Et Al. (2014) . "Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi." 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞE SERT ÇIBIK Et Al. }, title={Elektrik akımı konusunun öğretiminde kullanılan proje tabanlı öğretim yönteminin fizik laboratuarına yönelik tutuma etkisi}, congress name={11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2014}}