N. TURAÇ Et Al. , "Comparison of mastery learning model and WhatsApp assisted learning in teaching psychomotor skills: A triangulation studypPsikomotor beceri öğretiminde tam öğrenme modeli ve WhatsApp destekli öğretim yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir triangülasyon çalışması," Journal of Human Sciences , vol.14, no.3, pp.2601, 2017
TURAÇ, N. Et Al. 2017. Comparison of mastery learning model and WhatsApp assisted learning in teaching psychomotor skills: A triangulation studypPsikomotor beceri öğretiminde tam öğrenme modeli ve WhatsApp destekli öğretim yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir triangülasyon çalışması. Journal of Human Sciences , vol.14, no.3 , 2601.
TURAÇ, N., ÇALIŞKAN, N., & GÜLNAR, E., (2017). Comparison of mastery learning model and WhatsApp assisted learning in teaching psychomotor skills: A triangulation studypPsikomotor beceri öğretiminde tam öğrenme modeli ve WhatsApp destekli öğretim yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir triangülasyon çalışması. Journal of Human Sciences , vol.14, no.3, 2601.
TURAÇ, NİLAY, NURCAN ÇALIŞKAN, And EMEL GÜLNAR. "Comparison of mastery learning model and WhatsApp assisted learning in teaching psychomotor skills: A triangulation studypPsikomotor beceri öğretiminde tam öğrenme modeli ve WhatsApp destekli öğretim yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir triangülasyon çalışması," Journal of Human Sciences , vol.14, no.3, 2601, 2017
TURAÇ, NİLAY Et Al. "Comparison of mastery learning model and WhatsApp assisted learning in teaching psychomotor skills: A triangulation studypPsikomotor beceri öğretiminde tam öğrenme modeli ve WhatsApp destekli öğretim yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir triangülasyon çalışması." Journal of Human Sciences , vol.14, no.3, pp.2601, 2017
TURAÇ, N. ÇALIŞKAN, N. And GÜLNAR, E. (2017) . "Comparison of mastery learning model and WhatsApp assisted learning in teaching psychomotor skills: A triangulation studypPsikomotor beceri öğretiminde tam öğrenme modeli ve WhatsApp destekli öğretim yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir triangülasyon çalışması." Journal of Human Sciences , vol.14, no.3, p.2601.
@article{article, author={NİLAY TURAÇ Et Al. }, title={Comparison of mastery learning model and WhatsApp assisted learning in teaching psychomotor skills: A triangulation studypPsikomotor beceri öğretiminde tam öğrenme modeli ve WhatsApp destekli öğretim yöntemlerinin karşılaştırılması: Bir triangülasyon çalışması}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2017, pages={2601} }