F. KÖSEOĞLU Et Al. , "Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi," I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.115-117, 2007
KÖSEOĞLU, F. Et Al. 2007. Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi. I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (İstanbul, Turkey), 115-117.
KÖSEOĞLU, F., TÜMAY, H., & AKBEN, N., (2007). Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi . I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (pp.115-117). İstanbul, Turkey
KÖSEOĞLU, FİTNAT, HALİL TÜMAY, And NİMET AKBEN. "Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi," I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 2007
KÖSEOĞLU, FİTNAT Et Al. "Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi." I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.115-117, 2007
KÖSEOĞLU, F. TÜMAY, H. And AKBEN, N. (2007) . "Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi." I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.115-117.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FİTNAT KÖSEOĞLU Et Al. }, title={Argümantasyona Dayalı Öğretim Uygulamaların Öğrencilerin Asitlik Bazlık Kuvveti Derişim ve pH Konusundaki Kavramsal Değişimlerine ve Kimyaya Karşı Tutumlarına Etkisi}, congress name={I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2007}, pages={115-117} }