T. TAŞKIN And S. MOĞOL, "An Example For Creative Drama in Physics Education: Friction Force," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.198-221, 2017
TAŞKIN, T. And MOĞOL, S. 2017. An Example For Creative Drama in Physics Education: Friction Force. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1 , 198-221.
TAŞKIN, T., & MOĞOL, S., (2017). An Example For Creative Drama in Physics Education: Friction Force. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, 198-221.
TAŞKIN, TUĞBA, And SELMA MOĞOL. "An Example For Creative Drama in Physics Education: Friction Force," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, 198-221, 2017
TAŞKIN, TUĞBA And MOĞOL, SELMA. "An Example For Creative Drama in Physics Education: Friction Force." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.198-221, 2017
TAŞKIN, T. And MOĞOL, S. (2017) . "An Example For Creative Drama in Physics Education: Friction Force." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.11, no.1, pp.198-221.
@article{article, author={TUĞBA TAŞKIN And author={SELMA MOĞOL}, title={An Example For Creative Drama in Physics Education: Friction Force}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2017, pages={198-221} }