M. KÖSE And H. SUNGUR, "ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TARİH ÖĞRETİMİ HAKKINDA GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ," The Journal of Academic Social Science Studies (JASS) , no.52, pp.229-253, 2016
KÖSE, M. And SUNGUR, H. 2016. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TARİH ÖĞRETİMİ HAKKINDA GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ. The Journal of Academic Social Science Studies (JASS) , no.52 , 229-253.
KÖSE, M., & SUNGUR, H., (2016). ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TARİH ÖĞRETİMİ HAKKINDA GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ. The Journal of Academic Social Science Studies (JASS) , no.52, 229-253.
KÖSE, MELİHA, And HASAN SUNGUR. "ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TARİH ÖĞRETİMİ HAKKINDA GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ," The Journal of Academic Social Science Studies (JASS) , no.52, 229-253, 2016
KÖSE, MELİHA And SUNGUR, HASAN. "ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TARİH ÖĞRETİMİ HAKKINDA GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ." The Journal of Academic Social Science Studies (JASS) , no.52, pp.229-253, 2016
KÖSE, M. And SUNGUR, H. (2016) . "ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TARİH ÖĞRETİMİ HAKKINDA GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ." The Journal of Academic Social Science Studies (JASS) , no.52, pp.229-253.
@article{article, author={MELİHA KÖSE And author={HASAN SUNGUR}, title={ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN TARİH ÖĞRETİMİ HAKKINDA GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies (JASS)}, year=2016, pages={229-253} }