C. Kalkan Çelik And F. Sezgin, "Okul yöneticilerinin öğrenme merkezli liderliği ile program okuryazarlığı arasındaki ilişki," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.2757-2791, 2022
Kalkan Çelik, C. And Sezgin, F. 2022. Okul yöneticilerinin öğrenme merkezli liderliği ile program okuryazarlığı arasındaki ilişki. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3 , 2757-2791.
Kalkan Çelik, C., & Sezgin, F., (2022). Okul yöneticilerinin öğrenme merkezli liderliği ile program okuryazarlığı arasındaki ilişki. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, 2757-2791.
Kalkan Çelik, Canan, And FERUDUN SEZGİN. "Okul yöneticilerinin öğrenme merkezli liderliği ile program okuryazarlığı arasındaki ilişki," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, 2757-2791, 2022
Kalkan Çelik, Canan K. And Sezgin, FERUDUN. "Okul yöneticilerinin öğrenme merkezli liderliği ile program okuryazarlığı arasındaki ilişki." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.2757-2791, 2022
Kalkan Çelik, C. And Sezgin, F. (2022) . "Okul yöneticilerinin öğrenme merkezli liderliği ile program okuryazarlığı arasındaki ilişki." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.2757-2791.
@article{article, author={Canan Kalkan Çelik And author={FERUDUN SEZGİN}, title={Okul yöneticilerinin öğrenme merkezli liderliği ile program okuryazarlığı arasındaki ilişki}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={2757-2791} }