Y. UYAR Et Al. , "Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama sürecinde kullandıkları öz düzenlemeye dayalı öğrenme becerileri," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, pp.227-247, 2012
UYAR, Y. Et Al. 2012. Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama sürecinde kullandıkları öz düzenlemeye dayalı öğrenme becerileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18 , 227-247.
UYAR, Y., ATEŞ, S., & YILDIRIM, K., (2012). Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama sürecinde kullandıkları öz düzenlemeye dayalı öğrenme becerileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, 227-247.
UYAR, YUSUF, SEYİT ATEŞ, And KASIM YILDIRIM. "Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama sürecinde kullandıkları öz düzenlemeye dayalı öğrenme becerileri," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, 227-247, 2012
UYAR, YUSUF Et Al. "Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama sürecinde kullandıkları öz düzenlemeye dayalı öğrenme becerileri." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, pp.227-247, 2012
UYAR, Y. ATEŞ, S. And YILDIRIM, K. (2012) . "Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama sürecinde kullandıkları öz düzenlemeye dayalı öğrenme becerileri." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.9, no.18, pp.227-247.
@article{article, author={YUSUF UYAR Et Al. }, title={Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama sürecinde kullandıkları öz düzenlemeye dayalı öğrenme becerileri}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2012, pages={227-247} }