T. ÇALIK And N. TEPE, "Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Etkililiği ile Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Akademik İyimserlik Arasındaki İlişki," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.4, pp.1471-1480, 2019
ÇALIK, T. And TEPE, N. 2019. Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Etkililiği ile Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Akademik İyimserlik Arasındaki İlişki. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.4 , 1471-1480.
ÇALIK, T., & TEPE, N., (2019). Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Etkililiği ile Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Akademik İyimserlik Arasındaki İlişki. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.4, 1471-1480.
ÇALIK, TEMEL, And NAGİHAN TEPE. "Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Etkililiği ile Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Akademik İyimserlik Arasındaki İlişki," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.4, 1471-1480, 2019
ÇALIK, TEMEL And TEPE, NAGİHAN. "Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Etkililiği ile Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Akademik İyimserlik Arasındaki İlişki." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.4, pp.1471-1480, 2019
ÇALIK, T. And TEPE, N. (2019) . "Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Etkililiği ile Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Akademik İyimserlik Arasındaki İlişki." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.4, pp.1471-1480.
@article{article, author={TEMEL ÇALIK And author={NAGİHAN TEPE}, title={Ortaokul Öğretmenlerinin Algılarına Göre Okul Etkililiği ile Kolaylaştırıcı Okul Yapısı ve Akademik İyimserlik Arasındaki İlişki}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={1471-1480} }