Y. Gürkale Et Al. , "Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Derse İlgisine Etkisi," V. ULUSLARARASI TURKCESS EGİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , İstanbul, Turkey, pp.426-427, 2019
Gürkale, Y. Et Al. 2019. Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Derse İlgisine Etkisi. V. ULUSLARARASI TURKCESS EGİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , (İstanbul, Turkey), 426-427.
Gürkale, Y., Yalçın, P., Acar, S., & Çakır, Ö., (2019). Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Derse İlgisine Etkisi . V. ULUSLARARASI TURKCESS EGİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU (pp.426-427). İstanbul, Turkey
Gürkale, Yeşim Et Al. "Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Derse İlgisine Etkisi," V. ULUSLARARASI TURKCESS EGİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, İstanbul, Turkey, 2019
Gürkale, Yeşim Et Al. "Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Derse İlgisine Etkisi." V. ULUSLARARASI TURKCESS EGİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , İstanbul, Turkey, pp.426-427, 2019
Gürkale, Y. Et Al. (2019) . "Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Derse İlgisine Etkisi." V. ULUSLARARASI TURKCESS EGİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU , İstanbul, Turkey, pp.426-427.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Yeşim Gürkale Et Al. }, title={Kişiselleştirilmiş Fransızca Öğretiminin Öğrencilerin Başarısına ve Derse İlgisine Etkisi}, congress name={V. ULUSLARARASI TURKCESS EGİTİM VE SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={426-427} }