B. AKSOY, "Coğrafya Öğretiminde Bloom Taksonomisine Göre Öğrenme-Öğretme Sürecinin Planlanması," In Coğrafya Öğretimi - I , Ankara: Pegem Akademi, 2019, pp.165-177.
AKSOY, B. Coğrafya Öğretiminde Bloom Taksonomisine Göre Öğrenme-Öğretme Sürecinin Planlanması. 2019. In Coğrafya Öğretimi - I , Pegem Akademi, Ankara, 165-177.
AKSOY, B., (2019). Coğrafya Öğretiminde Bloom Taksonomisine Göre Öğrenme-Öğretme Sürecinin Planlanması. Coğrafya Öğretimi - I (pp.165-177), Ankara: Pegem Akademi.
AKSOY, BÜLENT. "Coğrafya Öğretiminde Bloom Taksonomisine Göre Öğrenme-Öğretme Sürecinin Planlanması." In Coğrafya Öğretimi - I , 165-177. Ankara: Pegem Akademi, 2019
AKSOY, BÜLENT. "Coğrafya Öğretiminde Bloom Taksonomisine Göre Öğrenme-Öğretme Sürecinin Planlanması." Coğrafya Öğretimi - I , Pegem Akademi, 2019, pp.165-177.
AKSOY, B. (2019) "Coğrafya Öğretiminde Bloom Taksonomisine Göre Öğrenme-Öğretme Sürecinin Planlanması", Coğrafya Öğretimi - I . Ankara: Pegem Akademi.
@bookchapter{bookchapter, author ={BÜLENT AKSOY}, chaptertitle={Coğrafya Öğretiminde Bloom Taksonomisine Göre Öğrenme-Öğretme Sürecinin Planlanması}, booktitle={ Coğrafya Öğretimi - I}, publisher={Pegem Akademi}, city={Ankara},year={2019} }