S. TÜFEKÇİ ASLİM And H. Akdeniz, "Etkileşimli Tahta ve Tablet Bilgisayarla Öğretim Yapılan Biyoloji DersiÖğrenme Ortamının Değerlendirilmesi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.367-378, 2016
TÜFEKÇİ ASLİM, S. And Akdeniz, H. 2016. Etkileşimli Tahta ve Tablet Bilgisayarla Öğretim Yapılan Biyoloji DersiÖğrenme Ortamının Değerlendirilmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2 , 367-378.
TÜFEKÇİ ASLİM, S., & Akdeniz, H., (2016). Etkileşimli Tahta ve Tablet Bilgisayarla Öğretim Yapılan Biyoloji DersiÖğrenme Ortamının Değerlendirilmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 367-378.
TÜFEKÇİ ASLİM, SERAP, And Hasan Akdeniz. "Etkileşimli Tahta ve Tablet Bilgisayarla Öğretim Yapılan Biyoloji DersiÖğrenme Ortamının Değerlendirilmesi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, 367-378, 2016
TÜFEKÇİ ASLİM, SERAP T. And Akdeniz, Hasan. "Etkileşimli Tahta ve Tablet Bilgisayarla Öğretim Yapılan Biyoloji DersiÖğrenme Ortamının Değerlendirilmesi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.367-378, 2016
TÜFEKÇİ ASLİM, S. And Akdeniz, H. (2016) . "Etkileşimli Tahta ve Tablet Bilgisayarla Öğretim Yapılan Biyoloji DersiÖğrenme Ortamının Değerlendirilmesi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.2, pp.367-378.
@article{article, author={SERAP TÜFEKÇİ ASLİM And author={Hasan Akdeniz}, title={Etkileşimli Tahta ve Tablet Bilgisayarla Öğretim Yapılan Biyoloji DersiÖğrenme Ortamının Değerlendirilmesi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={367-378} }