H. KAVGACI And T. ÇALIK, "Öğretmenlerin İşle Bütünleşme Düzeylerinin Örgütsel ve Bireysel Değişkenlerle İlişkisi: Bir Çoklu Aracılık Modeli," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.23, no.2, pp.223-248, 2017
KAVGACI, H. And ÇALIK, T. 2017. Öğretmenlerin İşle Bütünleşme Düzeylerinin Örgütsel ve Bireysel Değişkenlerle İlişkisi: Bir Çoklu Aracılık Modeli. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.23, no.2 , 223-248.
KAVGACI, H., & ÇALIK, T., (2017). Öğretmenlerin İşle Bütünleşme Düzeylerinin Örgütsel ve Bireysel Değişkenlerle İlişkisi: Bir Çoklu Aracılık Modeli. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.23, no.2, 223-248.
KAVGACI, HASAN, And TEMEL ÇALIK. "Öğretmenlerin İşle Bütünleşme Düzeylerinin Örgütsel ve Bireysel Değişkenlerle İlişkisi: Bir Çoklu Aracılık Modeli," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.23, no.2, 223-248, 2017
KAVGACI, HASAN And ÇALIK, TEMEL. "Öğretmenlerin İşle Bütünleşme Düzeylerinin Örgütsel ve Bireysel Değişkenlerle İlişkisi: Bir Çoklu Aracılık Modeli." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.23, no.2, pp.223-248, 2017
KAVGACI, H. And ÇALIK, T. (2017) . "Öğretmenlerin İşle Bütünleşme Düzeylerinin Örgütsel ve Bireysel Değişkenlerle İlişkisi: Bir Çoklu Aracılık Modeli." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.23, no.2, pp.223-248.
@article{article, author={HASAN KAVGACI And author={TEMEL ÇALIK}, title={Öğretmenlerin İşle Bütünleşme Düzeylerinin Örgütsel ve Bireysel Değişkenlerle İlişkisi: Bir Çoklu Aracılık Modeli}, journal={Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi}, year=2017, pages={223-248} }