Ç. AKENGİN And Z. BAŞBUĞ, "TEMEL SANAT EĞİTİMİNDE BULUŞ YOLUYLAÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖNEMİ," MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.1, pp.133-143, 2019
AKENGİN, Ç. And BAŞBUĞ, Z. 2019. TEMEL SANAT EĞİTİMİNDE BULUŞ YOLUYLAÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖNEMİ. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.1 , 133-143.
AKENGİN, Ç., & BAŞBUĞ, Z., (2019). TEMEL SANAT EĞİTİMİNDE BULUŞ YOLUYLAÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖNEMİ. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.1, 133-143.
AKENGİN, ÇAĞATAY, And ZÜHAL BAŞBUĞ. "TEMEL SANAT EĞİTİMİNDE BULUŞ YOLUYLAÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖNEMİ," MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.1, 133-143, 2019
AKENGİN, ÇAĞATAY And BAŞBUĞ, ZÜHAL. "TEMEL SANAT EĞİTİMİNDE BULUŞ YOLUYLAÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖNEMİ." MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.1, pp.133-143, 2019
AKENGİN, Ç. And BAŞBUĞ, Z. (2019) . "TEMEL SANAT EĞİTİMİNDE BULUŞ YOLUYLAÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖNEMİ." MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.1, pp.133-143.
@article{article, author={ÇAĞATAY AKENGİN And author={ZÜHAL BAŞBUĞ}, title={TEMEL SANAT EĞİTİMİNDE BULUŞ YOLUYLAÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖNEMİ}, journal={MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={133-143} }