S. Filiz And S. N. Ergan, "İlkokul Matematik Dersi Öğretim ProgramınınBeş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi," ODU SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİ , vol.10, no.2, pp.464-477, 2020
Filiz, S. And Ergan, S. N. 2020. İlkokul Matematik Dersi Öğretim ProgramınınBeş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi. ODU SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİ , vol.10, no.2 , 464-477.
Filiz, S., & Ergan, S. N., (2020). İlkokul Matematik Dersi Öğretim ProgramınınBeş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi. ODU SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİ , vol.10, no.2, 464-477.
Filiz, SEVİL, And Saniye Nur Ergan. "İlkokul Matematik Dersi Öğretim ProgramınınBeş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi," ODU SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİ , vol.10, no.2, 464-477, 2020
Filiz, SEVİL And Ergan, Saniye N. . "İlkokul Matematik Dersi Öğretim ProgramınınBeş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi." ODU SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİ , vol.10, no.2, pp.464-477, 2020
Filiz, S. And Ergan, S. N. (2020) . "İlkokul Matematik Dersi Öğretim ProgramınınBeş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi." ODU SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİ , vol.10, no.2, pp.464-477.
@article{article, author={SEVİL FİLİZ And author={Saniye Nur Ergan}, title={İlkokul Matematik Dersi Öğretim ProgramınınBeş Süreç Standardına Göre Değerlendirilmesi}, journal={ODU SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİ}, year=2020, pages={464-477} }