Ö. ŞENSOY And H. İ. YILDIRIM, "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması," TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.14, no.1, pp.85-102, 2016
ŞENSOY, Ö. And YILDIRIM, H. İ. 2016. 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması. TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.14, no.1 , 85-102.
ŞENSOY, Ö., & YILDIRIM, H. İ., (2016). 8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması. TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.14, no.1, 85-102.
ŞENSOY, ÖNDER, And HALİL İBRAHİM YILDIRIM. "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması," TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.14, no.1, 85-102, 2016
ŞENSOY, ÖNDER And YILDIRIM, HALİL İ. . "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması." TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.14, no.1, pp.85-102, 2016
ŞENSOY, Ö. And YILDIRIM, H. İ. (2016) . "8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması." TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.14, no.1, pp.85-102.
@article{article, author={ÖNDER ŞENSOY And author={HALİL İBRAHİM YILDIRIM}, title={8 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması}, journal={TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ}, year=2016, pages={85-102} }