H. Ö. BAYDAR ARICAN, "Üniversite Öğrencilerinin Oyun ve Fiziksel Aktivite Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi," SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.19, no.4, pp.170-183, 2021
BAYDAR ARICAN, H. Ö. 2021. Üniversite Öğrencilerinin Oyun ve Fiziksel Aktivite Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.19, no.4 , 170-183.
BAYDAR ARICAN, H. Ö., (2021). Üniversite Öğrencilerinin Oyun ve Fiziksel Aktivite Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi. SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.19, no.4, 170-183.
BAYDAR ARICAN, HACER. "Üniversite Öğrencilerinin Oyun ve Fiziksel Aktivite Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi," SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.19, no.4, 170-183, 2021
BAYDAR ARICAN, HACER Ö. . "Üniversite Öğrencilerinin Oyun ve Fiziksel Aktivite Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi." SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.19, no.4, pp.170-183, 2021
BAYDAR ARICAN, H. Ö. (2021) . "Üniversite Öğrencilerinin Oyun ve Fiziksel Aktivite Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi." SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.19, no.4, pp.170-183.
@article{article, author={HACER ÖZGE BAYDAR ARICAN}, title={Üniversite Öğrencilerinin Oyun ve Fiziksel Aktivite Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi}, journal={SPORMETRE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR BİLİMLERİ DERGİSİ}, year=2021, pages={170-183} }