Z. ARGÜN, "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI," III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ) , 2018
ARGÜN, Z. 2018. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI. III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ) .
ARGÜN, Z., (2018). MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI . III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 )
ARGÜN, ZİYA. "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI," III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ), 2018
ARGÜN, ZİYA. "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI." III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ) , 2018
ARGÜN, Z. (2018) . "MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI." III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 ) .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZİYA ARGÜN}, title={MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: BİR ÖĞRETİM TEMSİLİOLARAK SENARYO BAĞLAMI}, congress name={III. INES Education and Social Science Congress ( ESS - 2018 )}, city={}, country={}, year={2018}}