T. ŞENGÜL BİRCAN, "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, pp.589-598, 2019
ŞENGÜL BİRCAN, T. 2019. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27 , 589-598.
ŞENGÜL BİRCAN, T., (2019). Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, 589-598.
ŞENGÜL BİRCAN, TUBA. "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, 589-598, 2019
ŞENGÜL BİRCAN, TUBA Ş. . "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, pp.589-598, 2019
ŞENGÜL BİRCAN, T. (2019) . "Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, pp.589-598.
@article{article, author={TUBA ŞENGÜL BİRCAN}, title={Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Tarih Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Tutumları}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={589-598} }