H. KURT Et Al. , "Öğrencilerin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının yordayıcıları olarak cinsiyet ve akademik başarı," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.128-143, 2013
KURT, H. Et Al. 2013. Öğrencilerin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının yordayıcıları olarak cinsiyet ve akademik başarı. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2 , 128-143.
KURT, H., EKİCİ, G., Aktaş, M., Aksu, Ö., & GÖKMEN, A., (2013). Öğrencilerin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının yordayıcıları olarak cinsiyet ve akademik başarı. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, 128-143.
KURT, HAKAN Et Al. "Öğrencilerin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının yordayıcıları olarak cinsiyet ve akademik başarı," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, 128-143, 2013
KURT, HAKAN Et Al. "Öğrencilerin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının yordayıcıları olarak cinsiyet ve akademik başarı." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.128-143, 2013
KURT, H. Et Al. (2013) . "Öğrencilerin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının yordayıcıları olarak cinsiyet ve akademik başarı." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.2, pp.128-143.
@article{article, author={HAKAN KURT Et Al. }, title={Öğrencilerin biyoloji laboratuvarı sınıf çevresine ilişkin algılarının yordayıcıları olarak cinsiyet ve akademik başarı}, journal={Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={128-143} }