O. Gümüş And B. BULUÇ, "İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının Türkçe dersinde akademik başarıya etkisi ve öğrencilerin derse ilgisi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , no.49, pp.7-30, 2007
Gümüş, O. And BULUÇ, B. 2007. İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının Türkçe dersinde akademik başarıya etkisi ve öğrencilerin derse ilgisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , no.49 , 7-30.
Gümüş, O., & BULUÇ, B., (2007). İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının Türkçe dersinde akademik başarıya etkisi ve öğrencilerin derse ilgisi. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , no.49, 7-30.
Gümüş, Oğuzhan, And BEKİR BULUÇ. "İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının Türkçe dersinde akademik başarıya etkisi ve öğrencilerin derse ilgisi," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , no.49, 7-30, 2007
Gümüş, Oğuzhan And BULUÇ, BEKİR. "İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının Türkçe dersinde akademik başarıya etkisi ve öğrencilerin derse ilgisi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , no.49, pp.7-30, 2007
Gümüş, O. And BULUÇ, B. (2007) . "İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının Türkçe dersinde akademik başarıya etkisi ve öğrencilerin derse ilgisi." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , no.49, pp.7-30.
@article{article, author={Oğuzhan Gümüş And author={BEKİR BULUÇ}, title={İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının Türkçe dersinde akademik başarıya etkisi ve öğrencilerin derse ilgisi}, journal={Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi}, year=2007, pages={7-30} }