Z. F. TEMEL Et Al. , "okul öncesi eğitimi alanında çalışan öğretmenlerinaile iletişim etkinlikleri uygulamalarına ilişkin görüşlerinin kıdem durumuna göre incelenmesi," kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , no.22, pp.433-458, 2018
TEMEL, Z. F. Et Al. 2018. okul öncesi eğitimi alanında çalışan öğretmenlerinaile iletişim etkinlikleri uygulamalarına ilişkin görüşlerinin kıdem durumuna göre incelenmesi. kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , no.22 , 433-458.
TEMEL, Z. F., BAYRAKTAR, V., & GÜVEN, G., (2018). okul öncesi eğitimi alanında çalışan öğretmenlerinaile iletişim etkinlikleri uygulamalarına ilişkin görüşlerinin kıdem durumuna göre incelenmesi. kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , no.22, 433-458.
TEMEL, ZEYNEP, VEDAT BAYRAKTAR, And GÜLHAN GÜVEN. "okul öncesi eğitimi alanında çalışan öğretmenlerinaile iletişim etkinlikleri uygulamalarına ilişkin görüşlerinin kıdem durumuna göre incelenmesi," kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , no.22, 433-458, 2018
TEMEL, ZEYNEP F. Et Al. "okul öncesi eğitimi alanında çalışan öğretmenlerinaile iletişim etkinlikleri uygulamalarına ilişkin görüşlerinin kıdem durumuna göre incelenmesi." kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , no.22, pp.433-458, 2018
TEMEL, Z. F. BAYRAKTAR, V. And GÜVEN, G. (2018) . "okul öncesi eğitimi alanında çalışan öğretmenlerinaile iletişim etkinlikleri uygulamalarına ilişkin görüşlerinin kıdem durumuna göre incelenmesi." kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi , no.22, pp.433-458.
@article{article, author={ZEYNEP FULYA TEMEL Et Al. }, title={okul öncesi eğitimi alanında çalışan öğretmenlerinaile iletişim etkinlikleri uygulamalarına ilişkin görüşlerinin kıdem durumuna göre incelenmesi}, journal={kafkas üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi}, year=2018, pages={433-458} }