S. KARAÇAM And S. ATEŞ, "Lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasalarındaki kavramsal anlama düzeyi ile farklı ölçme değerlendirme teknikleri arasındaki ilişki," VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, 2004
KARAÇAM, S. And ATEŞ, S. 2004. Lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasalarındaki kavramsal anlama düzeyi ile farklı ölçme değerlendirme teknikleri arasındaki ilişki. VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (İstanbul, Turkey).
KARAÇAM, S., & ATEŞ, S., (2004). Lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasalarındaki kavramsal anlama düzeyi ile farklı ölçme değerlendirme teknikleri arasındaki ilişki . VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey
KARAÇAM, SEDAT, And SALİH ATEŞ. "Lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasalarındaki kavramsal anlama düzeyi ile farklı ölçme değerlendirme teknikleri arasındaki ilişki," VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 2004
KARAÇAM, SEDAT And ATEŞ, SALİH. "Lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasalarındaki kavramsal anlama düzeyi ile farklı ölçme değerlendirme teknikleri arasındaki ilişki." VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, 2004
KARAÇAM, S. And ATEŞ, S. (2004) . "Lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasalarındaki kavramsal anlama düzeyi ile farklı ölçme değerlendirme teknikleri arasındaki ilişki." VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEDAT KARAÇAM And author={SALİH ATEŞ}, title={Lise öğrencilerinin hareket ve hareket yasalarındaki kavramsal anlama düzeyi ile farklı ölçme değerlendirme teknikleri arasındaki ilişki}, congress name={VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2004}}