N. IŞIK TERTEMİZ, "Çoklu Zeka Kuramına Göre Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi [The impact of integrated activities based on multiple intelligence theory on student achievement]," Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.9, no.134, pp.1-10, 2004
IŞIK TERTEMİZ, N. 2004. Çoklu Zeka Kuramına Göre Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi [The impact of integrated activities based on multiple intelligence theory on student achievement]. Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.9, no.134 , 1-10.
IŞIK TERTEMİZ, N., (2004). Çoklu Zeka Kuramına Göre Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi [The impact of integrated activities based on multiple intelligence theory on student achievement]. Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.9, no.134, 1-10.
IŞIK TERTEMİZ, NEŞE. "Çoklu Zeka Kuramına Göre Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi [The impact of integrated activities based on multiple intelligence theory on student achievement]," Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.9, no.134, 1-10, 2004
IŞIK TERTEMİZ, NEŞE I. . "Çoklu Zeka Kuramına Göre Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi [The impact of integrated activities based on multiple intelligence theory on student achievement]." Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.9, no.134, pp.1-10, 2004
IŞIK TERTEMİZ, N. (2004) . "Çoklu Zeka Kuramına Göre Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi [The impact of integrated activities based on multiple intelligence theory on student achievement]." Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.9, no.134, pp.1-10.
@article{article, author={NEŞE IŞIK TERTEMİZ}, title={Çoklu Zeka Kuramına Göre Bütünleştirilmiş Etkinliklerin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi [The impact of integrated activities based on multiple intelligence theory on student achievement]}, journal={Egitim Ve Bilim-Education And Science}, year=2004, pages={1-10} }