Ş. Taşlıçay Arslan And Ö. DEMİRKAN, "WEB 2.0 ARAÇLARININ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARINA YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİNE ETKİSİ," Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences , vol.142, pp.295-312, 2019
Taşlıçay Arslan, Ş. And DEMİRKAN, Ö. 2019. WEB 2.0 ARAÇLARININ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARINA YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİNE ETKİSİ. Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences , vol.142 , 295-312.
Taşlıçay Arslan, Ş., & DEMİRKAN, Ö., (2019). WEB 2.0 ARAÇLARININ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARINA YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİNE ETKİSİ. Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences , vol.142, 295-312.
Taşlıçay Arslan, Şeyma, And ÖZDEN DEMİRKAN. "WEB 2.0 ARAÇLARININ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARINA YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİNE ETKİSİ," Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences , vol.142, 295-312, 2019
Taşlıçay Arslan, Şeyma T. And DEMİRKAN, ÖZDEN. "WEB 2.0 ARAÇLARININ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARINA YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİNE ETKİSİ." Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences , vol.142, pp.295-312, 2019
Taşlıçay Arslan, Ş. And DEMİRKAN, Ö. (2019) . "WEB 2.0 ARAÇLARININ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARINA YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİNE ETKİSİ." Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences , vol.142, pp.295-312.
@article{article, author={Şeyma Taşlıçay Arslan And author={ÖZDEN DEMİRKAN}, title={WEB 2.0 ARAÇLARININ ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM TEKNOLOJİSİ STANDARTLARINA YÖNELİK ÖZYETERLİKLERİNE ETKİSİ}, journal={Turkish Studies-Information Technologies and Applied Sciences}, year=2019, pages={295-312} }