N. HAYTA And M. A. TOKDEMİR, "Tarih Öğretmenlerinin Ortaöğretim Tarih Derslerinde Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüş ve Uygulamaları," Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, pp.1243-1262, 2014
HAYTA, N. And TOKDEMİR, M. A. 2014. Tarih Öğretmenlerinin Ortaöğretim Tarih Derslerinde Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüş ve Uygulamaları. Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3 , 1243-1262.
HAYTA, N., & TOKDEMİR, M. A., (2014). Tarih Öğretmenlerinin Ortaöğretim Tarih Derslerinde Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüş ve Uygulamaları. Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, 1243-1262.
HAYTA, NECDET, And M AHMET TOKDEMİR. "Tarih Öğretmenlerinin Ortaöğretim Tarih Derslerinde Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüş ve Uygulamaları," Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, 1243-1262, 2014
HAYTA, NECDET And TOKDEMİR, M A. . "Tarih Öğretmenlerinin Ortaöğretim Tarih Derslerinde Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüş ve Uygulamaları." Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, pp.1243-1262, 2014
HAYTA, N. And TOKDEMİR, M. A. (2014) . "Tarih Öğretmenlerinin Ortaöğretim Tarih Derslerinde Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüş ve Uygulamaları." Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.22, no.3, pp.1243-1262.
@article{article, author={NECDET HAYTA And author={M AHMET TOKDEMİR}, title={Tarih Öğretmenlerinin Ortaöğretim Tarih Derslerinde Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüş ve Uygulamaları}, journal={Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2014, pages={1243-1262} }