M. S. Günbatar And Ş. Gökçearslan, "Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.497-511, 2017
Günbatar, M. S. And Gökçearslan, Ş. 2017. Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2 , 497-511.
Günbatar, M. S., & Gökçearslan, Ş., (2017). Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, 497-511.
Günbatar, Mustafa, And ŞAHİN GÖKÇEARSLAN. "Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, 497-511, 2017
Günbatar, Mustafa S. And Gökçearslan, ŞAHİN. "Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.497-511, 2017
Günbatar, M. S. And Gökçearslan, Ş. (2017) . "Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.13, no.2, pp.497-511.
@article{article, author={Mustafa Serkan Günbatar And author={ŞAHİN GÖKÇEARSLAN}, title={Ortaokul öğrencilerinin etkileşimli tahtaya yönelik tutum ve öğrenme algıları üzerine bir inceleme}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={497-511} }