F. Akcan And M. A. Çakmak, "The effect of the online supportive learning tool developed for digital security proficiency in social studies course on students' self- efficacy perceptions," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, pp.568-585, 2024
Akcan, F. And Çakmak, M. A. 2024. The effect of the online supportive learning tool developed for digital security proficiency in social studies course on students' self- efficacy perceptions. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2 , 568-585.
Akcan, F., & Çakmak, M. A., (2024). The effect of the online supportive learning tool developed for digital security proficiency in social studies course on students' self- efficacy perceptions. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, 568-585.
Akcan, Fatma, And MEHMET ALİ ÇAKMAK. "The effect of the online supportive learning tool developed for digital security proficiency in social studies course on students' self- efficacy perceptions," Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, 568-585, 2024
Akcan, Fatma And Çakmak, MEHMET A. . "The effect of the online supportive learning tool developed for digital security proficiency in social studies course on students' self- efficacy perceptions." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, pp.568-585, 2024
Akcan, F. And Çakmak, M. A. (2024) . "The effect of the online supportive learning tool developed for digital security proficiency in social studies course on students' self- efficacy perceptions." Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.2, pp.568-585.
@article{article, author={Fatma Akcan And author={MEHMET ALİ ÇAKMAK}, title={The effect of the online supportive learning tool developed for digital security proficiency in social studies course on students' self- efficacy perceptions}, journal={Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2024, pages={568-585} }