T. TÜRKBEN And F. TEMİZYÜREK, "Etkileşimsel Okuma Modelini Temel Alan Türkçe Öğretiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi," Turkish Stuties , pp.1237-1268, 2018
TÜRKBEN, T. And TEMİZYÜREK, F. 2018. Etkileşimsel Okuma Modelini Temel Alan Türkçe Öğretiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi. Turkish Stuties , 1237-1268.
TÜRKBEN, T., & TEMİZYÜREK, F., (2018). Etkileşimsel Okuma Modelini Temel Alan Türkçe Öğretiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi. Turkish Stuties , 1237-1268.
TÜRKBEN, TUNCAY, And FAHRİ TEMİZYÜREK. "Etkileşimsel Okuma Modelini Temel Alan Türkçe Öğretiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi," Turkish Stuties , 1237-1268, 2018
TÜRKBEN, TUNCAY And TEMİZYÜREK, FAHRİ. "Etkileşimsel Okuma Modelini Temel Alan Türkçe Öğretiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi." Turkish Stuties , pp.1237-1268, 2018
TÜRKBEN, T. And TEMİZYÜREK, F. (2018) . "Etkileşimsel Okuma Modelini Temel Alan Türkçe Öğretiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi." Turkish Stuties , pp.1237-1268.
@article{article, author={TUNCAY TÜRKBEN And author={FAHRİ TEMİZYÜREK}, title={Etkileşimsel Okuma Modelini Temel Alan Türkçe Öğretiminin Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi}, journal={Turkish Stuties}, year=2018, pages={1237-1268} }