C. KARACA And M. A. OÇAK, "Öğrenme öğretme sürecinde güncel bir yaklaşım ters yüz sınıf yönetimi ve avantajlı yönleri," 3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , 2015
KARACA, C. And OÇAK, M. A. 2015. Öğrenme öğretme sürecinde güncel bir yaklaşım ters yüz sınıf yönetimi ve avantajlı yönleri. 3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium .
KARACA, C., & OÇAK, M. A., (2015). Öğrenme öğretme sürecinde güncel bir yaklaşım ters yüz sınıf yönetimi ve avantajlı yönleri . 3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
KARACA, CELAL, And MEHMET AKİF OCAK. "Öğrenme öğretme sürecinde güncel bir yaklaşım ters yüz sınıf yönetimi ve avantajlı yönleri," 3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2015
KARACA, CELAL And OÇAK, MEHMET A. . "Öğrenme öğretme sürecinde güncel bir yaklaşım ters yüz sınıf yönetimi ve avantajlı yönleri." 3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium , 2015
KARACA, C. And OÇAK, M. A. (2015) . "Öğrenme öğretme sürecinde güncel bir yaklaşım ters yüz sınıf yönetimi ve avantajlı yönleri." 3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium .
@conferencepaper{conferencepaper, author={CELAL KARACA And author={MEHMET AKİF OCAK}, title={Öğrenme öğretme sürecinde güncel bir yaklaşım ters yüz sınıf yönetimi ve avantajlı yönleri}, congress name={3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium}, city={}, country={}, year={2015}}