S. ÇAKMAK Et Al. , "İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ," IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017
ÇAKMAK, S. Et Al. 2017. İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ. IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi .
ÇAKMAK, S., BİLGİÇ, H. C., & IŞITAN, H. D., (2017). İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ . IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
ÇAKMAK, SALİH, HATİCE CANSU BİLGİÇ, And HACER DAMLANUR IŞITAN. "İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ," IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2017
ÇAKMAK, SALİH Et Al. "İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ." IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017
ÇAKMAK, S. BİLGİÇ, H. C. And IŞITAN, H. D. (2017) . "İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ." IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={SALİH ÇAKMAK Et Al. }, title={İLKOKUL TÜRKÇE KİTAPLARINDA YER ALAN GÖRSELE DAYALI ETKİNLİKLERİN AZ GÖREN ÖĞRENCİLER İÇİN UYGULUNLUĞUNUN BELİRLENMESİ}, congress name={IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}