M. ULU Et Al. , "Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.310-340, 2016
ULU, M. Et Al. 2016. Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2 , 310-340.
ULU, M., IŞIK TERTEMİZ, N., & PEKER, M., (2016). Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, 310-340.
ULU, MUSTAFA, NEŞE IŞIK TERTEMİZ, And MURAT PEKER. "Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi," Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, 310-340, 2016
ULU, MUSTAFA Et Al. "Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.310-340, 2016
ULU, M. IŞIK TERTEMİZ, N. And PEKER, M. (2016) . "Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi." Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.18, no.2, pp.310-340.
@article{article, author={MUSTAFA ULU Et Al. }, title={Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Stratejileri Eğitiminin İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Başarısına Etkisi}, journal={Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={310-340} }