N. KALAYCI ATAY, "Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılan Problem Çözme Adımları, ilgili Etkinlikleri ve Değerlendirilmesi," EGITIM VE BILIM , vol.31, no.139, pp.56-69, 2006
KALAYCI ATAY, N. 2006. Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılan Problem Çözme Adımları, ilgili Etkinlikleri ve Değerlendirilmesi. EGITIM VE BILIM , vol.31, no.139 , 56-69.
KALAYCI ATAY, N., (2006). Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılan Problem Çözme Adımları, ilgili Etkinlikleri ve Değerlendirilmesi. EGITIM VE BILIM , vol.31, no.139, 56-69.
KALAYCI ATAY, NURDAN. "Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılan Problem Çözme Adımları, ilgili Etkinlikleri ve Değerlendirilmesi," EGITIM VE BILIM , vol.31, no.139, 56-69, 2006
KALAYCI ATAY, NURDAN K. . "Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılan Problem Çözme Adımları, ilgili Etkinlikleri ve Değerlendirilmesi." EGITIM VE BILIM , vol.31, no.139, pp.56-69, 2006
KALAYCI ATAY, N. (2006) . "Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılan Problem Çözme Adımları, ilgili Etkinlikleri ve Değerlendirilmesi." EGITIM VE BILIM , vol.31, no.139, pp.56-69.
@article{article, author={NURDAN KALAYCI ATAY}, title={Öğretim Yöntemi Olarak Kullanılan Problem Çözme Adımları, ilgili Etkinlikleri ve Değerlendirilmesi}, journal={EGITIM VE BILIM}, year=2006, pages={56-69} }