T. KILCAN, "Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri," TÜBAD , vol.5, no.2, pp.33-44, 2020
KILCAN, T. 2020. Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri. TÜBAD , vol.5, no.2 , 33-44.
KILCAN, T., (2020). Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri. TÜBAD , vol.5, no.2, 33-44.
KILCAN, TUĞBA. "Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri," TÜBAD , vol.5, no.2, 33-44, 2020
KILCAN, TUĞBA. "Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri." TÜBAD , vol.5, no.2, pp.33-44, 2020
KILCAN, T. (2020) . "Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri." TÜBAD , vol.5, no.2, pp.33-44.
@article{article, author={TUĞBA KILCAN}, title={Ortaokul öğretmenlerinin öğretim programlarında yer alan kök değerlerin önem sırasına ve eğitimine ilişkin görüşleri}, journal={TÜBAD}, year=2020, pages={33-44} }