Z. D. Kırbulut And E. Uzuntiryaki-Kondakçı, "Prediciting pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs through their metacognitivelearning orientations and metacognitive self-regulation Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimi özyeterliklerinin üstbilişsel öğrenme yönelimleri ve üstbilişsel özdüzenleme ile yordanması," Elementary Education Online , vol.16, no.3, pp.1316-1328, 2017
Kırbulut, Z. D. And Uzuntiryaki-Kondakçı, E. 2017. Prediciting pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs through their metacognitivelearning orientations and metacognitive self-regulation Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimi özyeterliklerinin üstbilişsel öğrenme yönelimleri ve üstbilişsel özdüzenleme ile yordanması. Elementary Education Online , vol.16, no.3 , 1316-1328.
Kırbulut, Z. D., & Uzuntiryaki-Kondakçı, E., (2017). Prediciting pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs through their metacognitivelearning orientations and metacognitive self-regulation Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimi özyeterliklerinin üstbilişsel öğrenme yönelimleri ve üstbilişsel özdüzenleme ile yordanması. Elementary Education Online , vol.16, no.3, 1316-1328.
Kırbulut, ZÜBEYDE, And Esen Uzuntiryaki-Kondakçı. "Prediciting pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs through their metacognitivelearning orientations and metacognitive self-regulation Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimi özyeterliklerinin üstbilişsel öğrenme yönelimleri ve üstbilişsel özdüzenleme ile yordanması," Elementary Education Online , vol.16, no.3, 1316-1328, 2017
Kırbulut, ZÜBEYDE D. And Uzuntiryaki-Kondakçı, Esen. "Prediciting pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs through their metacognitivelearning orientations and metacognitive self-regulation Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimi özyeterliklerinin üstbilişsel öğrenme yönelimleri ve üstbilişsel özdüzenleme ile yordanması." Elementary Education Online , vol.16, no.3, pp.1316-1328, 2017
Kırbulut, Z. D. And Uzuntiryaki-Kondakçı, E. (2017) . "Prediciting pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs through their metacognitivelearning orientations and metacognitive self-regulation Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimi özyeterliklerinin üstbilişsel öğrenme yönelimleri ve üstbilişsel özdüzenleme ile yordanması." Elementary Education Online , vol.16, no.3, pp.1316-1328.
@article{article, author={ZÜBEYDE DEMET KIRBULUT GÜNEŞ And author={Esen Uzuntiryaki-Kondakçı}, title={Prediciting pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs through their metacognitivelearning orientations and metacognitive self-regulation Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimi özyeterliklerinin üstbilişsel öğrenme yönelimleri ve üstbilişsel özdüzenleme ile yordanması}, journal={Elementary Education Online}, year=2017, pages={1316-1328} }