Ö. ŞENSOY And B. GÖKÇE, "Yaşam Temellli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Başarı ve Motivasyonları Üzerine Etkisi," the Journal of Academic Social Science Studies , no.56, pp.37-52, 2017
ŞENSOY, Ö. And GÖKÇE, B. 2017. Yaşam Temellli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Başarı ve Motivasyonları Üzerine Etkisi. the Journal of Academic Social Science Studies , no.56 , 37-52.
ŞENSOY, Ö., & GÖKÇE, B., (2017). Yaşam Temellli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Başarı ve Motivasyonları Üzerine Etkisi. the Journal of Academic Social Science Studies , no.56, 37-52.
ŞENSOY, ÖNDER, And BERNA GÖKÇE. "Yaşam Temellli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Başarı ve Motivasyonları Üzerine Etkisi," the Journal of Academic Social Science Studies , no.56, 37-52, 2017
ŞENSOY, ÖNDER And GÖKÇE, BERNA. "Yaşam Temellli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Başarı ve Motivasyonları Üzerine Etkisi." the Journal of Academic Social Science Studies , no.56, pp.37-52, 2017
ŞENSOY, Ö. And GÖKÇE, B. (2017) . "Yaşam Temellli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Başarı ve Motivasyonları Üzerine Etkisi." the Journal of Academic Social Science Studies , no.56, pp.37-52.
@article{article, author={ÖNDER ŞENSOY And author={BERNA GÖKÇE}, title={Yaşam Temellli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Başarı ve Motivasyonları Üzerine Etkisi}, journal={the Journal of Academic Social Science Studies}, year=2017, pages={37-52} }