Ö. ŞENSOY And M. AYDOĞDU, "Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, pp.69-93, 2008
ŞENSOY, Ö. And AYDOĞDU, M. 2008. Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2 , 69-93.
ŞENSOY, Ö., & AYDOĞDU, M., (2008). Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, 69-93.
ŞENSOY, ÖNDER, And MUSTAFA AYDOĞDU. "Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, 69-93, 2008
ŞENSOY, ÖNDER And AYDOĞDU, MUSTAFA. "Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, pp.69-93, 2008
ŞENSOY, Ö. And AYDOĞDU, M. (2008) . "Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.28, no.2, pp.69-93.
@article{article, author={ÖNDER ŞENSOY And author={MUSTAFA AYDOĞDU}, title={Araştırma Soruşturma Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin Gelişimine Etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={69-93} }