S. GÜVEN And A. Yatık, "Felsefe dersi öğretiminde kullanılan sokratik yöntemin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, 2015
GÜVEN, S. And Yatık, A. 2015. Felsefe dersi öğretiminde kullanılan sokratik yöntemin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi. 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , (Niğde, Turkey).
GÜVEN, S., & Yatık, A., (2015). Felsefe dersi öğretiminde kullanılan sokratik yöntemin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi . 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey
GÜVEN, SEMRA, And Adem Yatık. "Felsefe dersi öğretiminde kullanılan sokratik yöntemin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi," 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Turkey, 2015
GÜVEN, SEMRA And Yatık, Adem. "Felsefe dersi öğretiminde kullanılan sokratik yöntemin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey, 2015
GÜVEN, S. And Yatık, A. (2015) . "Felsefe dersi öğretiminde kullanılan sokratik yöntemin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi." 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , Niğde, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEMRA GÜVEN And author={Adem Yatık}, title={Felsefe dersi öğretiminde kullanılan sokratik yöntemin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi}, congress name={24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2015}}