K. AÇIK Et Al. , "Kara Kuvvetleri Lisan Okulunda İngilizce dışında yabancı dil öğrenimi gören kursiyerlerin Avrupa Ortak Başvuru Metnine göre seviyelerinin belirlenmesi ve dil becerileri açısından ortaya çıkan farklılıklara çözüm önerileri," 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.3, no.8, pp.149-172, 2014
AÇIK, K. Et Al. 2014. Kara Kuvvetleri Lisan Okulunda İngilizce dışında yabancı dil öğrenimi gören kursiyerlerin Avrupa Ortak Başvuru Metnine göre seviyelerinin belirlenmesi ve dil becerileri açısından ortaya çıkan farklılıklara çözüm önerileri. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.3, no.8 , 149-172.
AÇIK, K., ÖZCAN, M., & BENLİ, A., (2014). Kara Kuvvetleri Lisan Okulunda İngilizce dışında yabancı dil öğrenimi gören kursiyerlerin Avrupa Ortak Başvuru Metnine göre seviyelerinin belirlenmesi ve dil becerileri açısından ortaya çıkan farklılıklara çözüm önerileri. 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.3, no.8, 149-172.
AÇIK, KERİM, MURAT ÖZCAN, And ALİ BENLİ. "Kara Kuvvetleri Lisan Okulunda İngilizce dışında yabancı dil öğrenimi gören kursiyerlerin Avrupa Ortak Başvuru Metnine göre seviyelerinin belirlenmesi ve dil becerileri açısından ortaya çıkan farklılıklara çözüm önerileri," 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.3, no.8, 149-172, 2014
AÇIK, KERİM Et Al. "Kara Kuvvetleri Lisan Okulunda İngilizce dışında yabancı dil öğrenimi gören kursiyerlerin Avrupa Ortak Başvuru Metnine göre seviyelerinin belirlenmesi ve dil becerileri açısından ortaya çıkan farklılıklara çözüm önerileri." 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.3, no.8, pp.149-172, 2014
AÇIK, K. ÖZCAN, M. And BENLİ, A. (2014) . "Kara Kuvvetleri Lisan Okulunda İngilizce dışında yabancı dil öğrenimi gören kursiyerlerin Avrupa Ortak Başvuru Metnine göre seviyelerinin belirlenmesi ve dil becerileri açısından ortaya çıkan farklılıklara çözüm önerileri." 21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum , vol.3, no.8, pp.149-172.
@article{article, author={KERİM AÇIK Et Al. }, title={Kara Kuvvetleri Lisan Okulunda İngilizce dışında yabancı dil öğrenimi gören kursiyerlerin Avrupa Ortak Başvuru Metnine göre seviyelerinin belirlenmesi ve dil becerileri açısından ortaya çıkan farklılıklara çözüm önerileri}, journal={21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum}, year=2014, pages={149-172} }