P. BİLASA, "Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Ortamlarında Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanma Düzeyleri," Ege Eğitim Dergisi , vol.18, no.2, pp.527-556, 2017
BİLASA, P. 2017. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Ortamlarında Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanma Düzeyleri. Ege Eğitim Dergisi , vol.18, no.2 , 527-556.
BİLASA, P., (2017). Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Ortamlarında Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanma Düzeyleri. Ege Eğitim Dergisi , vol.18, no.2, 527-556.
BİLASA, PINAR. "Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Ortamlarında Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanma Düzeyleri," Ege Eğitim Dergisi , vol.18, no.2, 527-556, 2017
BİLASA, PINAR. "Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Ortamlarında Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanma Düzeyleri." Ege Eğitim Dergisi , vol.18, no.2, pp.527-556, 2017
BİLASA, P. (2017) . "Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Ortamlarında Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanma Düzeyleri." Ege Eğitim Dergisi , vol.18, no.2, pp.527-556.
@article{article, author={PINAR BİLASA}, title={Ortaöğretim Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Ortamlarında Bilişsel Farkındalık Stratejilerini Kullanma Düzeyleri}, journal={Ege Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={527-556} }