Ş. DEMİRTAŞ And Ç. AYKUT, "Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi," 9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017
DEMİRTAŞ, Ş. And AYKUT, Ç. 2017. Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi. 9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi .
DEMİRTAŞ, Ş., & AYKUT, Ç., (2017). Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi . 9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
DEMİRTAŞ, ŞENOL, And ÇIĞIL AYKUT. "Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi," 9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2017
DEMİRTAŞ, ŞENOL And AYKUT, ÇIĞIL. "Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi." 9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017
DEMİRTAŞ, Ş. And AYKUT, Ç. (2017) . "Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi." 9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL DEMİRTAŞ And author={ÇIĞIL AYKUT}, title={Temel Tepki Öğretiminin Otizmli Çocuklarda İfade Edici Dil Becerilerinini Kazanımına Etkisi}, congress name={9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}