Y. DEDE, "ARCS Motivasyon Modeli nin Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Motivasyonlarına Etkisi," Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.14, pp.173-182, 2003
DEDE, Y. 2003. ARCS Motivasyon Modeli nin Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Motivasyonlarına Etkisi. Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.14 , 173-182.
DEDE, Y., (2003). ARCS Motivasyon Modeli nin Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Motivasyonlarına Etkisi. Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.14, 173-182.
DEDE, YÜKSEL. "ARCS Motivasyon Modeli nin Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Motivasyonlarına Etkisi," Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.14, 173-182, 2003
DEDE, YÜKSEL. "ARCS Motivasyon Modeli nin Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Motivasyonlarına Etkisi." Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.14, pp.173-182, 2003
DEDE, Y. (2003) . "ARCS Motivasyon Modeli nin Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Motivasyonlarına Etkisi." Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.14, pp.173-182.
@article{article, author={YÜKSEL DEDE}, title={ARCS Motivasyon Modeli nin Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Motivasyonlarına Etkisi}, journal={Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={173-182} }