E. R. Özmen And A. Doğanay Bilgi, "Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği," MILLI EGITIM , vol.33, no.166, pp.45-56, 2005
Özmen, E. R. And Doğanay Bilgi, A. 2005. Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği. MILLI EGITIM , vol.33, no.166 , 45-56.
Özmen, E. R., & Doğanay Bilgi, A., (2005). Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği. MILLI EGITIM , vol.33, no.166, 45-56.
Özmen, EMİNE, And ARZU DOĞANAY BİLGİ. "Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği," MILLI EGITIM , vol.33, no.166, 45-56, 2005
Özmen, EMİNE R. And Doğanay Bilgi, ARZU D. . "Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği." MILLI EGITIM , vol.33, no.166, pp.45-56, 2005
Özmen, E. R. And Doğanay Bilgi, A. (2005) . "Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği." MILLI EGITIM , vol.33, no.166, pp.45-56.
@article{article, author={EMİNE RÜYA ÖZMEN And author={ARZU DOĞANAY BİLGİ}, title={Zihinsel Engelli Öğrencilerde Aşamali Dikte Tekniğinin Hece Sonundaki Ünsüzü Doğru Okumada Etkililiği}, journal={MILLI EGITIM}, year=2005, pages={45-56} }