Ü. Şen And E. Boylu, "Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğretenlerin Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.60, pp.223-239, 2017
Şen, Ü. And Boylu, E. 2017. Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğretenlerin Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.60 , 223-239.
Şen, Ü., & Boylu, E., (2017). Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğretenlerin Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.60, 223-239.
Şen, ÜLKER, And Emrah Boylu. "Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğretenlerin Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi," Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.60, 223-239, 2017
Şen, ÜLKER And Boylu, Emrah. "Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğretenlerin Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.60, pp.223-239, 2017
Şen, Ü. And Boylu, E. (2017) . "Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğretenlerin Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi." Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.5, no.60, pp.223-239.
@article{article, author={ÜLKER ŞEN And author={Emrah Boylu}, title={Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğretenlerin Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi}, journal={Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2017, pages={223-239} }