T. KARAKOÇ And A. ATAMAN, "Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi," ELMİS 2016 , Konya, Turkey, 2016
KARAKOÇ, T. And ATAMAN, A. 2016. Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi. ELMİS 2016 , (Konya, Turkey).
KARAKOÇ, T., & ATAMAN, A., (2016). Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi . ELMİS 2016, Konya, Turkey
KARAKOÇ, TAMER, And AYŞEGÜL ATAMAN. "Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi," ELMİS 2016, Konya, Turkey, 2016
KARAKOÇ, TAMER And ATAMAN, AYŞEGÜL. "Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi." ELMİS 2016 , Konya, Turkey, 2016
KARAKOÇ, T. And ATAMAN, A. (2016) . "Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi." ELMİS 2016 , Konya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TAMER KARAKOÇ And author={AYŞEGÜL ATAMAN}, title={Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi}, congress name={ELMİS 2016}, city={Konya}, country={Turkey}, year={2016}}