G. G. Domaç And A. GÜL, "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Toplumbilimsel Konuların Öğrenilmesindeki Etkisi," In Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I , Ankara: Akademisyen Kitabevi A.Ş., 2019, pp.113-133.
Domaç, G. G. And GÜL, A. Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Toplumbilimsel Konuların Öğrenilmesindeki Etkisi. 2019. In Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I , Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, 113-133.
Domaç, G. G., & GÜL, A., (2019). Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Toplumbilimsel Konuların Öğrenilmesindeki Etkisi. Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I (pp.113-133), Ankara: Akademisyen Kitabevi A.Ş..
Domaç, Gonca, And ALİ GÜL. "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Toplumbilimsel Konuların Öğrenilmesindeki Etkisi." In Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I , 113-133. Ankara: Akademisyen Kitabevi A.Ş., 2019
Domaç, Gonca G. And GÜL, ALİ. "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Toplumbilimsel Konuların Öğrenilmesindeki Etkisi." Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I , Akademisyen Kitabevi A.Ş., 2019, pp.113-133.
Domaç, G. G. And GÜL, A. (2019) "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Toplumbilimsel Konuların Öğrenilmesindeki Etkisi", Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I . Ankara: Akademisyen Kitabevi A.Ş..
@bookchapter{bookchapter, author ={Gonca Gül Domaç And author ={ALİ GÜL}, chaptertitle={Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Sürecinin Toplumbilimsel Konuların Öğrenilmesindeki Etkisi}, booktitle={ Matematik ve Fen Eğitimi Araştırmaları I}, publisher={Akademisyen Kitabevi A.Ş.}, city={Ankara},year={2019} }